Otwocka Spółdzielnia Mieszkaniowa informuje, że w najbliższym czasie przeprowadzana będzie wymiana wodomierzy lokalowych. Prosimy o udostępnienie lokali. Szczegóły dostępne w zakładce „Aktualności” . Kolejne terminy wymiany wodomierzy  będą aktualizowane na bieżąco. 

Wymiana wodomierzy

x

    PRZETARG NIEOGRANICZONY

    Otwocka Spółdzielnia Mieszkaniowa zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym: na wykonanie kompaktowych węzłów cieplnych (dwufunkcyjnych c.o. i c.w.u.) w budynkach Otwockiej Spółdzielni Mieszkaniowej, zlokalizowanych w Józefowie – Michalinie przy ul. Piłsudskiego 10/1 ÷ 10/6 (sześć budynków).

    Termin składania ofert upływa z dniem 14.04.2025r do godz. 12.00

    Ofertę należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Andriollego 54 w Otwocku w pokoju nr 13

    Termin realizacji zamówienia do dnia 29.08.2025r

    Kryteria jakim będzie się kierował Zamawiający przy wyborze oferty:

    – cena: 80%

    – okres gwarancji: 20%

    Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.

    Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami:

    Adam Kamiński pokój 11; tel. 22 779-40-27 w.21 lub mail: sekretariat@otwockasm.com.pl

    Załączniki:

    proszę kliknąć w linki poniżej:

     

    Zarząd OSM /-/


    ZAPYTANIE O CENĘ

    Otwocka Spółdzielnia Mieszkaniowa z siedzibą w Otwocku przy ul, Andriollego 54 zaprasza do złożenia oferty cenowej na zadanie pt:

    „Mycie garaży podziemnych w budynkach przy Lecha 13, Lecha 15, Danuty 16, Danuty 20,  Zygmunta 19 oraz garażu dwupoziomowego przy ul. Dłuskiego 6A w Otwocku„.

    Opis przedmiotu zamówienia

    Przedmiotem zapytania jest zlecenie usługi polegającej na jednorazowym maszynowym myciu posadzek i czyszczeniu bram garaży przy użyciu własnych narządzi i środków w następujących budynkach:

    – Lecha 13 o powierzchni 359,75 m2,

    – Lecha 15 o powierzchni 428,17 m2,

    – Danuty 16 o powierzchni 323,00 m2,

    – Danuty 20 o powierzchni 988,60 m2,

    – Zygmunta 19 o powierzchni 662,00 m2,

    – Dłuskiego 6 o powierzchni 868,93 m2.

     

    Wymagany termin realizacji zamówienia:

    07-18.04.2025r.

    Kryteria jakim będzie kierował się zamawiający przy wyborze oferty:

    • 100% cena.

    Warunki płatności

    • Przelewem z konta zamawiającego w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.

    Niezbędne elementy składanej oferty:

    • Oświadczenie o niezaleganiu wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego.

    Termin, miejsce i sposób przygotowania oferty:

    • Ofertę należy złożyć do dnia 21.03.2025 r. do godziny 1500 w siedzibie zmawiającego Otwocka Spółdzielnia Mieszkaniowa, Otwock ul. Andriollego 54, w Sekretariacie lub przesłać mailowo na adres: sekretariat@otwockasm.com.pl
    • Oferta ma być napisana w jeżyku polskim, w sposób czytelny i trwały, a cena ma być wyrażona cyfrowo i słownie.

    Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.

    Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami:

    Grzegorz Sitek – tel. 22 779 40 27 w. 26 , mail g.sitek@otwockasm.com.pl

    Załączniki:

     


    ZAPYTANIE O CENĘ

    Otwocka Spółdzielnia Mieszkaniowa z siedzibą w Otwocku przy ul, Andriollego 54 zaprasza do złożenia oferty cenowej na zadanie pt:

    „Wymiana w 2025r. piasku w piaskownicach na terenie osiedli Otwockiej Spółdzielni Mieszkaniowej
    położonych w Otwocku, Karczewie i Michalinie

    Opis przedmiotu zamówienia

    Przedmiotem zapytania jest zlecenie usługi na wykonanie 2x w ciągu roku (w podanych terminach), wymiany piasku w 22 piaskownicach (z których do 11 jest możliwość dojazdu sprzętem zmechanizowanym). W ramach usługi zleceniobiorca wykona:

    – wywóz starego piasku i jego utylizację, oczyszczenie piaskownicy,

    – zakup, przywóz nowego piasku wraz z rozładunkiem i rozplantowaniem.

    Piasek kopany o niskiej zawartości cząstek iłowych posiadający atest higieniczny. Ilość piasku do wymiany ok. 92 m3 (2x po ok. 46 m2).

    Wymagany termin realizacji zamówienia:

    • I termin wymiany 05-10.05. 2025 r.
    • II termin wymiany 18-23.08.2025 r.

    Kryteria jakim będzie kierował się zamawiający przy wyborze oferty:

    • 100% cena.

    Warunki płatności

    • Przelewem z konta zamawiającego w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.

    Niezbędne elementy składanej oferty:

    • Oświadczenie o niezaleganiu wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego.

    Termin, miejsce i sposób przygotowania oferty:

    • Ofertę należy złożyć do dnia 21.03.2025 r. do godziny 1500 w siedzibie zmawiającego Otwocka Spółdzielnia Mieszkaniowa, Otwock ul. Andriollego 54, w Sekretariacie lub przesłać mailowo na adres: sekretariat@otwockasm.com.pl
    • Oferta ma być napisana w jeżyku polskim, w sposób czytelny i trwały, a cena ma być wyrażona cyfrowo i słownie.

    Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.

    Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami:

    Grzegorz Sitek – tel. 22 779 40 27 w. 26 , mail g.sitek@otwockasm.com.pl

    Załączniki:

     

     


    PRZETARG NA USTANOWIENIE ODRĘBNEJ WŁASNOŚCI LOKALU

    Otwocka Spółdzielnia Mieszkaniowa z siedzibą przy ul. Andriollego 54 w Otwocku, ogłasza przetarg nieograniczony na ustanowienie i przeniesienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego „z odzysku” przy ul. Kościuszki 6A w Otwocku o pow. użytkowej 37,84 m2 (2 pokoje, kuchnia, łazienka i przedpokój)  znajdującego się na IV piętrze budynku czteropiętrowego.

    Cena wywoławcza 283.500,00 zł.

    Przystępujący do przetargu wnosi wadium w wysokości 8.505,00 zł na rachunek Spółdzielni: 96 1020 1127 0000 1902 0012 3547.

    Ofertę pisemną zawierającą: imię, nazwisko, adres oferenta, cenę, dowód wniesienia wadium, oświadczenie
    o gotowości zawarcia umowy na warunkach oferty i zasad regulaminu przeprowadzania przetargu, oświadczenie z numerem konta, na który należy zwrócić wadium w przypadku niewygrania przetargu, należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych podpisem „przetarg na lokal z odzysku” w sekretariacie
    pok. 13
    w siedzibie Spółdzielni do dnia 28.02.2025 r. godz. 1200.

    Przetarg jest przeprowadzany zgodnie z przepisami Ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych, Statutu OSM oraz Regulaminu przeprowadzania przetargów na zbycie lokali mieszkalnych wolnych w sensie prawnym www.otwockasm.com.pl.

    Lokal można obejrzeć po uzgodnieniu z Administracją osiedla „Tysiąclecia” przy ul. Warszawskiej 11/13
    w Otwocku,  tel. 22/779-25-70

    Informacji o przetargu udziela sekcja członkowsko – mieszkaniowa, tel. 22/779-42-27 wew. 33, 34,
    e-mail czlonkowski@otwockasm.com.pl,

    Spółdzielnia zastrzega sobie prawo unieważnienia prowadzonego przetargu bez podawania przyczyn.

    klauzula informacyjna do przetargu


    PRZETARG NA USTANOWIENIE ODRĘBNEJ WŁASNOŚCI LOKALU

    Otwocka Spółdzielnia Mieszkaniowa z siedzibą przy ul. Andriollego 54 w Otwocku, ogłasza przetarg nieograniczony na ustanowienie i przeniesienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego „z odzysku” przy ul. Andersa 7 w Karczewie o pow. użytkowej 34,80 m2 (2 pokoje, kuchnia, łazienka i przedpokój)  znajdującego się na II piętrze budynku czteropiętrowego.

    Cena wywoławcza 268.400,00 zł.

    Przystępujący do przetargu wnosi wadium w wysokości 8.052,00 zł na rachunek Spółdzielni: 96 1020 1127 0000 1902 0012 3547.

    Ofertę pisemną zawierającą: imię, nazwisko, adres oferenta, cenę, dowód wniesienia wadium, oświadczenie
    o gotowości zawarcia umowy na warunkach oferty i zasad regulaminu przeprowadzania przetargu, oświadczenie z numerem konta, na który należy zwrócić wadium w przypadku niewygrania przetargu, należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych podpisem „przetarg na lokal z odzysku” w sekretariacie
    pok. 13
    w siedzibie Spółdzielni do dnia 28.02.2025 r. godz. 1200.

    Przetarg jest przeprowadzany zgodnie z przepisami Ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych, Statutu OSM oraz Regulaminu przeprowadzania przetargów na zbycie lokali mieszkalnych wolnych w sensie prawnym www.otwockasm.com.pl.

    Lokal można obejrzeć po uzgodnieniu z Administracją osiedla „Ługi” przy ul. Roweckiego 1 w Karczewie
    tel. 22/780-63-61 lub 22/241-53-42

    Informacji o przetargu udziela sekcja członkowsko – mieszkaniowa, tel. 22/779-42-27 wew. 33, 34,
    e-mail czlonkowski@otwockasm.com.pl,

    Spółdzielnia zastrzega sobie prawo unieważnienia prowadzonego przetargu bez podawania przyczyn.

    klauzula informacyjna do przetargu


    ZAPYTANIE O CENĘ

    Otwocka Spółdzielnia Mieszkaniowa z siedzibą w Otwocku przy ul. Andriollego 54 zaprasza do złożenia oferty w przetargu nieograniczonym na:

    „ Wykonanie przeglądów kominiarskich w budynkach Otwockiej Spółdzielni Mieszkaniowej”

    Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego ul. Andriollego 54 w pokoju nr 13

    Termin składania ofert upływa dnia 21.02.2025 r. do godz. 1200.

    OSM zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.

    Informacji o przetargu udziela tel. 22/779-25-70 w.21,22

    Szczegóły i pełne informacje znajdują się w załączniku poniżej.

                                                                                                                               


    Otwocka Spółdzielnia Mieszkaniowa zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym na dostawę i montaż wodomierzy jednostrumieniowych sucho bieżnych do pomiaru ciepłej i zimnej wody wraz z modułem umożliwiającym zdalny odczyt wskazań.

    Przetarg zostanie przeprowadzony wg wewnętrznego Regulaminu Udzielania Zamówień na dostawy, usługi oraz roboty wykonywane na rzecz OSM.

    SPECYFIKACJA ZAMÓWIENIA WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI dostępna po kliknięciu w linki poniżej.

    Specyfikacja zamówienia wraz z załącznikami po kliknięciu w link poniżej

    Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 13 w budynku Andriollego 54 lub przesłać pocztą.

    Termin składania ofert upływa dnia 03.12.2024 r. do godz. 12:00 

    OSM zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn

     

    PYTANIA I ODPOWIEDZI cz.1:

    1. W jakim systemie wykonana jest instalacja wodna?, mam na myśli materiał. Stal ?, nibco ? , PP-R ?, oraz w jakim jest stanie technicznym ?

    Odpowiedź: Piony wodne w części wspólnej  z podejściami czerpalnymi do wodomierzy w większości wykonane są z rur stalowych, sukcesywnie są wymieniane na rury wykonane z polipropylenu.

    Za wodomierzem jest instalacja lokalowa w większości wymieniona na PP. Piony wodne z podejściami czerpalnymi do wodomierzy należą Spółdzielni, stan techniczny: dobry.

    PYTANIA I ODPOWIEDZI cz.2:

    1.Mając na uwadze, iż wodomierze DN15 w dawnej klasyfikacji B-H/AV co obecnie odpowiada wskaźnikowi R od R100 do R50H/R50 do R25V Zamawiający dopuści do rozpatrywania wodomierze posiadające wskaźnik R80H/40V jako wodomierz o tym samym progu rozruchu jak wodomierz R100H/50V?

    Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza wodomierzy o innych parametrach niż podane w specyfikacji zamówienia.

    2.Mając na uwadze, iż wodomierze DN15 mają zakres przepływów Q3=2,5m3/h lub Q3=1,6m3/h czy dopuszczą Państwo dla oferty wodomierze o Q3=2,5m3/h?

    Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza wodomierzy o innych parametrach niż podane w specyfikacji zamówienia.

    3.Mając na uwadze, iż obecne systemy występują w formie odczytów pośrednich opartych o urządzenia przenośne jak i systemy automatyczne oparte o sieć Internetu i urządzenia przekaźnikowe czy Zamawiający dopuści do oferty systemy odczytowe oparte o przekaźniki budynkowe i łącza Internetu bez certyfikacji OMS?

    Odpowiedź: Zamawiający nie wymaga certyfikacji OMS.

    4.Ile terminów wymiany jest przewidzianych w tym zadaniu?

    Odpowiedź: W dokumentacji przetargowej określona jest data zakończenia wymiany, przedział czasowy w którym należy wykonać cały zakres prac. 

    5.Czy dopuszczacie Państwo możliwość złożenia oferty z innym wodomierzem niż R100/50? np. R80/40 lub R63/40

    Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza wodomierzy o innych parametrach niż podane w specyfikacji zamówienia.

    6.Czy przewidujecie Państwo odkup wodomierzy przez wykonawcę?

    Odpowiedź:  Zamawiający  dopuszcza odkup wodomierzy przez Wykonawcę.

    7.Czy jest możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia w zakresie wymiany wodomierzy ?

    Odpowiedź:  Zamawiający  dopuszcza wydłużenie do 31.05.2025. Jest to termin nieprzekraczalny.

    8.Czy obecna nakładka jest 5 letnia czy 10 letnia ?

    Odpowiedź:  Obecna nakładka jest 10-letnia.

    9.Czy możliwa jest wymiana samych wodomierzy ?  bez nakładek jeśli są jeszcze ważne przez 5 lat.

    Odpowiedź:  Zamawiający  nie dopuszcza takiego rozwiązania.

    10.Czy wyrażacie Państwo zgodę na przekazanie tylko dostępu do systemu odczytowego, dostępnego na Państwa urządzeniach stacjonarnych i mobilnych. Bez przekazania fizycznego urządzenia?

    Odpowiedź:  Zamawiający  dopuszcza tylko uzyskanie dostępu do systemu odczytowego z zastrzeżeniem dostarczenia urządzeń umożliwiających zdalny mobilny odczyt.

    pytania i odpowiedzi cz.3

    1. Jakie są przesłanki techniczne do zastosowania wodomierza o ciągłym strumieniu objętości Q3=1,6 m3/h, zwłaszcza przy występowaniu 1 sztuki wodomierza ZW na lokal, gdzie normatywy wskazują na prawidłowe zastosowanie urządzenia Q3=2,5 m3/h o przepływie nominalnym 1,5 m3/h (przy średnicy przepływu DN15 oraz maksymalnym dopuszczalnym ciśnieniu 6 bar przepływ nominalny wynosi nawet 1,13 m3/h, więc zastosowanie wodomierza o przepływie nominalnym na poziomie 1,0 m3/h, jaki ma Q3=1,6 m3/h, może skutkować wystąpieniem dużych uchybów wody)?

    Odpowiedź: Wodomierz Q3=1,6 m3/h posiada niższy próg rozruchu co skutkuje opomiarowaniem minimalnych ilości wody.

    1. Przepisy podatkowe i skarbowe wymagają aby wystawić dokument sprzedaży w terminie nie dłuższym niż 30 dni od wykonania usługi, zatem jak Zamawiający planuje rozwiązać sprawę finansowania zadania, stawiając jako warunek minimum 95% wielkości realizacji montaży na każdym z osiedli, jeżeli może to nastąpić dopiero po upływie kilku miesięcy zakładanego czasu realizacji, a może też takich poziomów nie osiągnąć? Czy w związku z tym Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczania częściowego po wykonaniu wymian na każdym z budynków (np. min 70%), a całości po realizacji wcześniej obustronnie określonej liczby udokumentowanych prób wymian (gdzie Wykonawca nie ma żadnych narzędzi na skuteczne wchodzenie do lokali czy przymuszanie lokatorów)?

    Odpowiedź: Zamawiający traktuje wykonanie usługi jako realizację zgodną z zapisami Umowy, czyli wymianę po 95% w każdej z części zamówienia (w każdym osiedlu). Wykonawca nie może wystawić faktury za wykonanie mniej niż 95% części zamówienia. Wystawienie faktury nastąpi wówczas po wykonaniu usługi w danej części. 

    klauzula informacyjna do przetargu