Przetargi, zapytanie o cenę
ZAPYTANIE O CENĘ
Otwocka Spółdzielnia Mieszkaniowa z siedzibą w Otwocku przy ul, Andriollego 54 zaprasza do złożenia oferty cenowej na zadanie pt:
„Uprzątnięcie liści zgromadzonych na terenie utwardzonym w pobliżu budynku Kościuszki 4A„.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zapytania jest uprzątnięcie i wywiezienie (poza teren OSM) przy użyciu środków osobowych i sprzętowych oferenta liści zgromadzonych na utwardzonym terenie przy budynku Kościuszki 4A w Otwocku.
Wymagany termin realizacji zamówienia:
- do dnia 15.01.2025r.
Kryteria jakim będzie kierował się zamawiający przy wyborze oferty:
- 100% cena.
Warunki płatności
- Przelewem z konta zamawiającego w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.
Niezbędne elementy składanej oferty:
- Oświadczenie o niezaleganiu wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego.
Termin, miejsce i sposób przygotowania oferty:
- Ofertę należy złożyć do dnia 23.12.2024 r. do godziny 1500 w siedzibie zmawiającego Otwocka Spółdzielnia Mieszkaniowa, Otwock ul. Andriollego 54, w Sekretariacie lub przesłać mailowo na adres: sekretariat@otwockasm.com.pl
- Oferta ma być napisana w jeżyku polskim, w sposób czytelny i trwały, a cena ma być wyrażona cyfrowo i słownie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami:
Grzegorz Sitek – tel. 22 779 40 27 w. 26 , mail g.sitek@otwockasm.com.pl
Otwocka Spółdzielnia Mieszkaniowa zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym na dostawę i montaż wodomierzy jednostrumieniowych sucho bieżnych do pomiaru ciepłej i zimnej wody wraz z modułem umożliwiającym zdalny odczyt wskazań.
Przetarg zostanie przeprowadzony wg wewnętrznego Regulaminu Udzielania Zamówień na dostawy, usługi oraz roboty wykonywane na rzecz OSM.
SPECYFIKACJA ZAMÓWIENIA WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI dostępna po kliknięciu w linki poniżej.
Specyfikacja zamówienia wraz z załącznikami po kliknięciu w link poniżej
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 13 w budynku Andriollego 54 lub przesłać pocztą.
Termin składania ofert upływa dnia 03.12.2024 r. do godz. 12:00
OSM zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn
PYTANIA I ODPOWIEDZI cz.1:
- W jakim systemie wykonana jest instalacja wodna?, mam na myśli materiał. Stal ?, nibco ? , PP-R ?, oraz w jakim jest stanie technicznym ?
Odpowiedź: Piony wodne w części wspólnej z podejściami czerpalnymi do wodomierzy w większości wykonane są z rur stalowych, sukcesywnie są wymieniane na rury wykonane z polipropylenu.
Za wodomierzem jest instalacja lokalowa w większości wymieniona na PP. Piony wodne z podejściami czerpalnymi do wodomierzy należą Spółdzielni, stan techniczny: dobry.
PYTANIA I ODPOWIEDZI cz.2:
1.Mając na uwadze, iż wodomierze DN15 w dawnej klasyfikacji B-H/AV co obecnie odpowiada wskaźnikowi R od R100 do R50H/R50 do R25V Zamawiający dopuści do rozpatrywania wodomierze posiadające wskaźnik R80H/40V jako wodomierz o tym samym progu rozruchu jak wodomierz R100H/50V?
Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza wodomierzy o innych parametrach niż podane w specyfikacji zamówienia.
2.Mając na uwadze, iż wodomierze DN15 mają zakres przepływów Q3=2,5m3/h lub Q3=1,6m3/h czy dopuszczą Państwo dla oferty wodomierze o Q3=2,5m3/h?
Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza wodomierzy o innych parametrach niż podane w specyfikacji zamówienia.
3.Mając na uwadze, iż obecne systemy występują w formie odczytów pośrednich opartych o urządzenia przenośne jak i systemy automatyczne oparte o sieć Internetu i urządzenia przekaźnikowe czy Zamawiający dopuści do oferty systemy odczytowe oparte o przekaźniki budynkowe i łącza Internetu bez certyfikacji OMS?
Odpowiedź: Zamawiający nie wymaga certyfikacji OMS.
4.Ile terminów wymiany jest przewidzianych w tym zadaniu?
Odpowiedź: W dokumentacji przetargowej określona jest data zakończenia wymiany, przedział czasowy w którym należy wykonać cały zakres prac.
5.Czy dopuszczacie Państwo możliwość złożenia oferty z innym wodomierzem niż R100/50? np. R80/40 lub R63/40
Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza wodomierzy o innych parametrach niż podane w specyfikacji zamówienia.
6.Czy przewidujecie Państwo odkup wodomierzy przez wykonawcę?
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza odkup wodomierzy przez Wykonawcę.
7.Czy jest możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia w zakresie wymiany wodomierzy ?
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza wydłużenie do 31.05.2025. Jest to termin nieprzekraczalny.
8.Czy obecna nakładka jest 5 letnia czy 10 letnia ?
Odpowiedź: Obecna nakładka jest 10-letnia.
9.Czy możliwa jest wymiana samych wodomierzy ? bez nakładek jeśli są jeszcze ważne przez 5 lat.
Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza takiego rozwiązania.
10.Czy wyrażacie Państwo zgodę na przekazanie tylko dostępu do systemu odczytowego, dostępnego na Państwa urządzeniach stacjonarnych i mobilnych. Bez przekazania fizycznego urządzenia?
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza tylko uzyskanie dostępu do systemu odczytowego z zastrzeżeniem dostarczenia urządzeń umożliwiających zdalny mobilny odczyt.
pytania i odpowiedzi cz.3
- Jakie są przesłanki techniczne do zastosowania wodomierza o ciągłym strumieniu objętości Q3=1,6 m3/h, zwłaszcza przy występowaniu 1 sztuki wodomierza ZW na lokal, gdzie normatywy wskazują na prawidłowe zastosowanie urządzenia Q3=2,5 m3/h o przepływie nominalnym 1,5 m3/h (przy średnicy przepływu DN15 oraz maksymalnym dopuszczalnym ciśnieniu 6 bar przepływ nominalny wynosi nawet 1,13 m3/h, więc zastosowanie wodomierza o przepływie nominalnym na poziomie 1,0 m3/h, jaki ma Q3=1,6 m3/h, może skutkować wystąpieniem dużych uchybów wody)?
Odpowiedź: Wodomierz Q3=1,6 m3/h posiada niższy próg rozruchu co skutkuje opomiarowaniem minimalnych ilości wody.
- Przepisy podatkowe i skarbowe wymagają aby wystawić dokument sprzedaży w terminie nie dłuższym niż 30 dni od wykonania usługi, zatem jak Zamawiający planuje rozwiązać sprawę finansowania zadania, stawiając jako warunek minimum 95% wielkości realizacji montaży na każdym z osiedli, jeżeli może to nastąpić dopiero po upływie kilku miesięcy zakładanego czasu realizacji, a może też takich poziomów nie osiągnąć? Czy w związku z tym Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczania częściowego po wykonaniu wymian na każdym z budynków (np. min 70%), a całości po realizacji wcześniej obustronnie określonej liczby udokumentowanych prób wymian (gdzie Wykonawca nie ma żadnych narzędzi na skuteczne wchodzenie do lokali czy przymuszanie lokatorów)?
Odpowiedź: Zamawiający traktuje wykonanie usługi jako realizację zgodną z zapisami Umowy, czyli wymianę po 95% w każdej z części zamówienia (w każdym osiedlu). Wykonawca nie może wystawić faktury za wykonanie mniej niż 95% części zamówienia. Wystawienie faktury nastąpi wówczas po wykonaniu usługi w danej części.
klauzula informacyjna do przetargu
Otwock, dn. 04.12.2024r
PRZETARG NA USTANOWIENIE ODRĘBNEJ WŁASNOŚCI LOKALU
Otwocka Spółdzielnia Mieszkaniowa z siedzibą przy ul. Andriollego 54 w Otwocku, ogłasza przetarg nieograniczony na ustanowienie i przeniesienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego „z odzysku” przy ul. Kościuszki 6A w Otwocku o pow. użytkowej 37,84 m2 (2 pokoje, kuchnia, łazienka i przedpokój) znajdującego się na IV piętrze budynku czteropiętrowego.
Cena wywoławcza 315.000,00 zł.
Przystępujący do przetargu wnosi wadium w wysokości 9.450,00 zł na rachunek Spółdzielni: 96 1020 1127 0000 1902 0012 3547.
Ofertę pisemną zawierającą: imię, nazwisko, adres oferenta, cenę, dowód wniesienia wadium, oświadczenie
o gotowości zawarcia umowy na warunkach oferty i zasad regulaminu przeprowadzania przetargu, oświadczenie z numerem konta, na który należy zwrócić wadium w przypadku niewygrania przetargu, należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych podpisem „przetarg na lokal z odzysku” w sekretariacie
pok. 13 w siedzibie Spółdzielni do dnia 13.12.2024 r. godz. 1200.
Przetarg jest przeprowadzany zgodnie z przepisami Ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych, Statutu OSM oraz Regulaminu przeprowadzania przetargów na zbycie lokali mieszkalnych wolnych w sensie prawnym www.otwockasm.com.pl.
Lokal można obejrzeć po uzgodnieniu z Administracją osiedla Tysiąclecia przy ul. Warszawskiej 11/13
w Otwocku, tel. 22/779-25-70
Informacji o przetargu udziela sekcja członkowsko – mieszkaniowa, tel. 22/779-42-27 wew. 33, 34,
e-mail czlonkowski@otwockasm.com
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo unieważnienia prowadzonego przetargu bez podawania przyczyn. Poniżej fotografie wnętrza lokalu.
klauzula informacyjna do przetargu