Przetargi, zapytanie o cenę
PRZETARG NIEOGRANICZONY
Otwocka Spółdzielnia Mieszkaniowa zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym: na wykonanie kompaktowych węzłów cieplnych (dwufunkcyjnych c.o. i c.w.u.) w budynkach Otwockiej Spółdzielni Mieszkaniowej, zlokalizowanych w Józefowie – Michalinie przy ul. Piłsudskiego 10/1 ÷ 10/6 (sześć budynków).
Termin składania ofert upływa z dniem 14.04.2025r do godz. 12.00
Ofertę należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Andriollego 54 w Otwocku w pokoju nr 13
Termin realizacji zamówienia do dnia 29.08.2025r
Kryteria jakim będzie się kierował Zamawiający przy wyborze oferty:
– cena: 80%
– okres gwarancji: 20%
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami:
Adam Kamiński pokój 11; tel. 22 779-40-27 w.21 lub mail: sekretariat@otwockasm.com.pl
Załączniki:
proszę kliknąć w linki poniżej:
- Specyfikacja Zamówienia
- Formularz Ofertowy – Załącznik nr 3
- Wzór umowy – Załącznik nr 4
- Zalacznik_nr_1_branza_sanitarna
- Zalacznik_nr_2_branza_elektryczna
Zarząd OSM /-/
ZAPYTANIE O CENĘ
Otwocka Spółdzielnia Mieszkaniowa z siedzibą w Otwocku przy ul, Andriollego 54 zaprasza do złożenia oferty cenowej na zadanie pt:
„Mycie garaży podziemnych w budynkach przy Lecha 13, Lecha 15, Danuty 16, Danuty 20, Zygmunta 19 oraz garażu dwupoziomowego przy ul. Dłuskiego 6A w Otwocku„.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zapytania jest zlecenie usługi polegającej na jednorazowym maszynowym myciu posadzek i czyszczeniu bram garaży przy użyciu własnych narządzi i środków w następujących budynkach:
– Lecha 13 o powierzchni 359,75 m2,
– Lecha 15 o powierzchni 428,17 m2,
– Danuty 16 o powierzchni 323,00 m2,
– Danuty 20 o powierzchni 988,60 m2,
– Zygmunta 19 o powierzchni 662,00 m2,
– Dłuskiego 6 o powierzchni 868,93 m2.
Wymagany termin realizacji zamówienia:
07-18.04.2025r.
Kryteria jakim będzie kierował się zamawiający przy wyborze oferty:
- 100% cena.
Warunki płatności
- Przelewem z konta zamawiającego w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.
Niezbędne elementy składanej oferty:
- Oświadczenie o niezaleganiu wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego.
Termin, miejsce i sposób przygotowania oferty:
- Ofertę należy złożyć do dnia 21.03.2025 r. do godziny 1500 w siedzibie zmawiającego Otwocka Spółdzielnia Mieszkaniowa, Otwock ul. Andriollego 54, w Sekretariacie lub przesłać mailowo na adres: sekretariat@otwockasm.com.pl
- Oferta ma być napisana w jeżyku polskim, w sposób czytelny i trwały, a cena ma być wyrażona cyfrowo i słownie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami:
Grzegorz Sitek – tel. 22 779 40 27 w. 26 , mail g.sitek@otwockasm.com.pl
Załączniki:
ZAPYTANIE O CENĘ
Otwocka Spółdzielnia Mieszkaniowa z siedzibą w Otwocku przy ul, Andriollego 54 zaprasza do złożenia oferty cenowej na zadanie pt:
„Wymiana w 2025r. piasku w piaskownicach na terenie osiedli Otwockiej Spółdzielni Mieszkaniowej
położonych w Otwocku, Karczewie i Michalinie„
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zapytania jest zlecenie usługi na wykonanie 2x w ciągu roku (w podanych terminach), wymiany piasku w 22 piaskownicach (z których do 11 jest możliwość dojazdu sprzętem zmechanizowanym). W ramach usługi zleceniobiorca wykona:
– wywóz starego piasku i jego utylizację, oczyszczenie piaskownicy,
– zakup, przywóz nowego piasku wraz z rozładunkiem i rozplantowaniem.
Piasek kopany o niskiej zawartości cząstek iłowych posiadający atest higieniczny. Ilość piasku do wymiany ok. 92 m3 (2x po ok. 46 m2).
Wymagany termin realizacji zamówienia:
- I termin wymiany 05-10.05. 2025 r.
- II termin wymiany 18-23.08.2025 r.
Kryteria jakim będzie kierował się zamawiający przy wyborze oferty:
- 100% cena.
Warunki płatności
- Przelewem z konta zamawiającego w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.
Niezbędne elementy składanej oferty:
- Oświadczenie o niezaleganiu wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego.
Termin, miejsce i sposób przygotowania oferty:
- Ofertę należy złożyć do dnia 21.03.2025 r. do godziny 1500 w siedzibie zmawiającego Otwocka Spółdzielnia Mieszkaniowa, Otwock ul. Andriollego 54, w Sekretariacie lub przesłać mailowo na adres: sekretariat@otwockasm.com.pl
- Oferta ma być napisana w jeżyku polskim, w sposób czytelny i trwały, a cena ma być wyrażona cyfrowo i słownie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami:
Grzegorz Sitek – tel. 22 779 40 27 w. 26 , mail g.sitek@otwockasm.com.pl
Załączniki:
PRZETARG NA USTANOWIENIE ODRĘBNEJ WŁASNOŚCI LOKALU
Otwocka Spółdzielnia Mieszkaniowa z siedzibą przy ul. Andriollego 54 w Otwocku, ogłasza przetarg nieograniczony na ustanowienie i przeniesienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego „z odzysku” przy ul. Kościuszki 6A w Otwocku o pow. użytkowej 37,84 m2 (2 pokoje, kuchnia, łazienka i przedpokój) znajdującego się na IV piętrze budynku czteropiętrowego.
Cena wywoławcza 283.500,00 zł.
Przystępujący do przetargu wnosi wadium w wysokości 8.505,00 zł na rachunek Spółdzielni: 96 1020 1127 0000 1902 0012 3547.
Ofertę pisemną zawierającą: imię, nazwisko, adres oferenta, cenę, dowód wniesienia wadium, oświadczenie
o gotowości zawarcia umowy na warunkach oferty i zasad regulaminu przeprowadzania przetargu, oświadczenie z numerem konta, na który należy zwrócić wadium w przypadku niewygrania przetargu, należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych podpisem „przetarg na lokal z odzysku” w sekretariacie
pok. 13 w siedzibie Spółdzielni do dnia 28.02.2025 r. godz. 1200.
Przetarg jest przeprowadzany zgodnie z przepisami Ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych, Statutu OSM oraz Regulaminu przeprowadzania przetargów na zbycie lokali mieszkalnych wolnych w sensie prawnym www.otwockasm.com.pl.
Lokal można obejrzeć po uzgodnieniu z Administracją osiedla „Tysiąclecia” przy ul. Warszawskiej 11/13
w Otwocku, tel. 22/779-25-70
Informacji o przetargu udziela sekcja członkowsko – mieszkaniowa, tel. 22/779-42-27 wew. 33, 34,
e-mail czlonkowski@otwockasm.com.pl,
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo unieważnienia prowadzonego przetargu bez podawania przyczyn.
klauzula informacyjna do przetargu
PRZETARG NA USTANOWIENIE ODRĘBNEJ WŁASNOŚCI LOKALU
Otwocka Spółdzielnia Mieszkaniowa z siedzibą przy ul. Andriollego 54 w Otwocku, ogłasza przetarg nieograniczony na ustanowienie i przeniesienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego „z odzysku” przy ul. Andersa 7 w Karczewie o pow. użytkowej 34,80 m2 (2 pokoje, kuchnia, łazienka i przedpokój) znajdującego się na II piętrze budynku czteropiętrowego.
Cena wywoławcza 268.400,00 zł.
Przystępujący do przetargu wnosi wadium w wysokości 8.052,00 zł na rachunek Spółdzielni: 96 1020 1127 0000 1902 0012 3547.
Ofertę pisemną zawierającą: imię, nazwisko, adres oferenta, cenę, dowód wniesienia wadium, oświadczenie
o gotowości zawarcia umowy na warunkach oferty i zasad regulaminu przeprowadzania przetargu, oświadczenie z numerem konta, na który należy zwrócić wadium w przypadku niewygrania przetargu, należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych podpisem „przetarg na lokal z odzysku” w sekretariacie
pok. 13 w siedzibie Spółdzielni do dnia 28.02.2025 r. godz. 1200.
Przetarg jest przeprowadzany zgodnie z przepisami Ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych, Statutu OSM oraz Regulaminu przeprowadzania przetargów na zbycie lokali mieszkalnych wolnych w sensie prawnym www.otwockasm.com.pl.
Lokal można obejrzeć po uzgodnieniu z Administracją osiedla „Ługi” przy ul. Roweckiego 1 w Karczewie
tel. 22/780-63-61 lub 22/241-53-42
Informacji o przetargu udziela sekcja członkowsko – mieszkaniowa, tel. 22/779-42-27 wew. 33, 34,
e-mail czlonkowski@otwockasm.com.pl,
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo unieważnienia prowadzonego przetargu bez podawania przyczyn.
klauzula informacyjna do przetargu
ZAPYTANIE O CENĘ
Otwocka Spółdzielnia Mieszkaniowa z siedzibą w Otwocku przy ul. Andriollego 54 zaprasza do złożenia oferty w przetargu nieograniczonym na:
„ Wykonanie przeglądów kominiarskich w budynkach Otwockiej Spółdzielni Mieszkaniowej”
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego ul. Andriollego 54 w pokoju nr 13
Termin składania ofert upływa dnia 21.02.2025 r. do godz. 1200.
OSM zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
Informacji o przetargu udziela tel. 22/779-25-70 w.21,22
Szczegóły i pełne informacje znajdują się w załączniku poniżej.
- specyfikacja zamówienia na wykonanie przeglądów kominiarskich w budynkach Otwockiej Spółdzielni Mieszkaniowej
- klauzula informacyjna do przetargu
Otwocka Spółdzielnia Mieszkaniowa zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym na dostawę i montaż wodomierzy jednostrumieniowych sucho bieżnych do pomiaru ciepłej i zimnej wody wraz z modułem umożliwiającym zdalny odczyt wskazań.
Przetarg zostanie przeprowadzony wg wewnętrznego Regulaminu Udzielania Zamówień na dostawy, usługi oraz roboty wykonywane na rzecz OSM.
SPECYFIKACJA ZAMÓWIENIA WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI dostępna po kliknięciu w linki poniżej.
Specyfikacja zamówienia wraz z załącznikami po kliknięciu w link poniżej
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 13 w budynku Andriollego 54 lub przesłać pocztą.
Termin składania ofert upływa dnia 03.12.2024 r. do godz. 12:00
OSM zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn
PYTANIA I ODPOWIEDZI cz.1:
- W jakim systemie wykonana jest instalacja wodna?, mam na myśli materiał. Stal ?, nibco ? , PP-R ?, oraz w jakim jest stanie technicznym ?
Odpowiedź: Piony wodne w części wspólnej z podejściami czerpalnymi do wodomierzy w większości wykonane są z rur stalowych, sukcesywnie są wymieniane na rury wykonane z polipropylenu.
Za wodomierzem jest instalacja lokalowa w większości wymieniona na PP. Piony wodne z podejściami czerpalnymi do wodomierzy należą Spółdzielni, stan techniczny: dobry.
PYTANIA I ODPOWIEDZI cz.2:
1.Mając na uwadze, iż wodomierze DN15 w dawnej klasyfikacji B-H/AV co obecnie odpowiada wskaźnikowi R od R100 do R50H/R50 do R25V Zamawiający dopuści do rozpatrywania wodomierze posiadające wskaźnik R80H/40V jako wodomierz o tym samym progu rozruchu jak wodomierz R100H/50V?
Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza wodomierzy o innych parametrach niż podane w specyfikacji zamówienia.
2.Mając na uwadze, iż wodomierze DN15 mają zakres przepływów Q3=2,5m3/h lub Q3=1,6m3/h czy dopuszczą Państwo dla oferty wodomierze o Q3=2,5m3/h?
Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza wodomierzy o innych parametrach niż podane w specyfikacji zamówienia.
3.Mając na uwadze, iż obecne systemy występują w formie odczytów pośrednich opartych o urządzenia przenośne jak i systemy automatyczne oparte o sieć Internetu i urządzenia przekaźnikowe czy Zamawiający dopuści do oferty systemy odczytowe oparte o przekaźniki budynkowe i łącza Internetu bez certyfikacji OMS?
Odpowiedź: Zamawiający nie wymaga certyfikacji OMS.
4.Ile terminów wymiany jest przewidzianych w tym zadaniu?
Odpowiedź: W dokumentacji przetargowej określona jest data zakończenia wymiany, przedział czasowy w którym należy wykonać cały zakres prac.
5.Czy dopuszczacie Państwo możliwość złożenia oferty z innym wodomierzem niż R100/50? np. R80/40 lub R63/40
Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza wodomierzy o innych parametrach niż podane w specyfikacji zamówienia.
6.Czy przewidujecie Państwo odkup wodomierzy przez wykonawcę?
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza odkup wodomierzy przez Wykonawcę.
7.Czy jest możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia w zakresie wymiany wodomierzy ?
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza wydłużenie do 31.05.2025. Jest to termin nieprzekraczalny.
8.Czy obecna nakładka jest 5 letnia czy 10 letnia ?
Odpowiedź: Obecna nakładka jest 10-letnia.
9.Czy możliwa jest wymiana samych wodomierzy ? bez nakładek jeśli są jeszcze ważne przez 5 lat.
Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza takiego rozwiązania.
10.Czy wyrażacie Państwo zgodę na przekazanie tylko dostępu do systemu odczytowego, dostępnego na Państwa urządzeniach stacjonarnych i mobilnych. Bez przekazania fizycznego urządzenia?
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza tylko uzyskanie dostępu do systemu odczytowego z zastrzeżeniem dostarczenia urządzeń umożliwiających zdalny mobilny odczyt.
pytania i odpowiedzi cz.3
- Jakie są przesłanki techniczne do zastosowania wodomierza o ciągłym strumieniu objętości Q3=1,6 m3/h, zwłaszcza przy występowaniu 1 sztuki wodomierza ZW na lokal, gdzie normatywy wskazują na prawidłowe zastosowanie urządzenia Q3=2,5 m3/h o przepływie nominalnym 1,5 m3/h (przy średnicy przepływu DN15 oraz maksymalnym dopuszczalnym ciśnieniu 6 bar przepływ nominalny wynosi nawet 1,13 m3/h, więc zastosowanie wodomierza o przepływie nominalnym na poziomie 1,0 m3/h, jaki ma Q3=1,6 m3/h, może skutkować wystąpieniem dużych uchybów wody)?
Odpowiedź: Wodomierz Q3=1,6 m3/h posiada niższy próg rozruchu co skutkuje opomiarowaniem minimalnych ilości wody.
- Przepisy podatkowe i skarbowe wymagają aby wystawić dokument sprzedaży w terminie nie dłuższym niż 30 dni od wykonania usługi, zatem jak Zamawiający planuje rozwiązać sprawę finansowania zadania, stawiając jako warunek minimum 95% wielkości realizacji montaży na każdym z osiedli, jeżeli może to nastąpić dopiero po upływie kilku miesięcy zakładanego czasu realizacji, a może też takich poziomów nie osiągnąć? Czy w związku z tym Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczania częściowego po wykonaniu wymian na każdym z budynków (np. min 70%), a całości po realizacji wcześniej obustronnie określonej liczby udokumentowanych prób wymian (gdzie Wykonawca nie ma żadnych narzędzi na skuteczne wchodzenie do lokali czy przymuszanie lokatorów)?
Odpowiedź: Zamawiający traktuje wykonanie usługi jako realizację zgodną z zapisami Umowy, czyli wymianę po 95% w każdej z części zamówienia (w każdym osiedlu). Wykonawca nie może wystawić faktury za wykonanie mniej niż 95% części zamówienia. Wystawienie faktury nastąpi wówczas po wykonaniu usługi w danej części.