ZAPYTANIE O CENĘ

    Otwocka Spółdzielnia Mieszkaniowa z siedzibą w Otwocku przy ul, Andriollego 54 zaprasza do złożenia oferty cenowej na zadanie pt:

    „Uprzątnięcie liści zgromadzonych na terenie utwardzonym w pobliżu budynku Kościuszki 4A„.

    Opis przedmiotu zamówienia

    Przedmiotem zapytania jest uprzątnięcie i wywiezienie (poza teren OSM) przy użyciu środków osobowych i sprzętowych oferenta liści zgromadzonych na utwardzonym terenie przy budynku Kościuszki 4A w Otwocku.

    Wymagany termin realizacji zamówienia:

    • do dnia 15.01.2025r.

    Kryteria jakim będzie kierował się zamawiający przy wyborze oferty:

    • 100% cena.

    Warunki płatności

    • Przelewem z konta zamawiającego w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.

    Niezbędne elementy składanej oferty:

    • Oświadczenie o niezaleganiu wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego.

    Termin, miejsce i sposób przygotowania oferty:

    • Ofertę należy złożyć do dnia 23.12.2024 r. do godziny 1500 w siedzibie zmawiającego Otwocka Spółdzielnia Mieszkaniowa, Otwock ul. Andriollego 54, w Sekretariacie lub przesłać mailowo na adres: sekretariat@otwockasm.com.pl
    • Oferta ma być napisana w jeżyku polskim, w sposób czytelny i trwały, a cena ma być wyrażona cyfrowo i słownie.

    Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.

    Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami:

    Grzegorz Sitek – tel. 22 779 40 27 w. 26 , mail g.sitek@otwockasm.com.pl

     

     


    Otwocka Spółdzielnia Mieszkaniowa zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym na dostawę i montaż wodomierzy jednostrumieniowych sucho bieżnych do pomiaru ciepłej i zimnej wody wraz z modułem umożliwiającym zdalny odczyt wskazań.

    Przetarg zostanie przeprowadzony wg wewnętrznego Regulaminu Udzielania Zamówień na dostawy, usługi oraz roboty wykonywane na rzecz OSM.

    SPECYFIKACJA ZAMÓWIENIA WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI dostępna po kliknięciu w linki poniżej.

    Specyfikacja zamówienia wraz z załącznikami po kliknięciu w link poniżej

    Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 13 w budynku Andriollego 54 lub przesłać pocztą.

    Termin składania ofert upływa dnia 03.12.2024 r. do godz. 12:00 

    OSM zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn

     

    PYTANIA I ODPOWIEDZI cz.1:

    1. W jakim systemie wykonana jest instalacja wodna?, mam na myśli materiał. Stal ?, nibco ? , PP-R ?, oraz w jakim jest stanie technicznym ?

    Odpowiedź: Piony wodne w części wspólnej  z podejściami czerpalnymi do wodomierzy w większości wykonane są z rur stalowych, sukcesywnie są wymieniane na rury wykonane z polipropylenu.

    Za wodomierzem jest instalacja lokalowa w większości wymieniona na PP. Piony wodne z podejściami czerpalnymi do wodomierzy należą Spółdzielni, stan techniczny: dobry.

    PYTANIA I ODPOWIEDZI cz.2:

    1.Mając na uwadze, iż wodomierze DN15 w dawnej klasyfikacji B-H/AV co obecnie odpowiada wskaźnikowi R od R100 do R50H/R50 do R25V Zamawiający dopuści do rozpatrywania wodomierze posiadające wskaźnik R80H/40V jako wodomierz o tym samym progu rozruchu jak wodomierz R100H/50V?

    Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza wodomierzy o innych parametrach niż podane w specyfikacji zamówienia.

    2.Mając na uwadze, iż wodomierze DN15 mają zakres przepływów Q3=2,5m3/h lub Q3=1,6m3/h czy dopuszczą Państwo dla oferty wodomierze o Q3=2,5m3/h?

    Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza wodomierzy o innych parametrach niż podane w specyfikacji zamówienia.

    3.Mając na uwadze, iż obecne systemy występują w formie odczytów pośrednich opartych o urządzenia przenośne jak i systemy automatyczne oparte o sieć Internetu i urządzenia przekaźnikowe czy Zamawiający dopuści do oferty systemy odczytowe oparte o przekaźniki budynkowe i łącza Internetu bez certyfikacji OMS?

    Odpowiedź: Zamawiający nie wymaga certyfikacji OMS.

    4.Ile terminów wymiany jest przewidzianych w tym zadaniu?

    Odpowiedź: W dokumentacji przetargowej określona jest data zakończenia wymiany, przedział czasowy w którym należy wykonać cały zakres prac. 

    5.Czy dopuszczacie Państwo możliwość złożenia oferty z innym wodomierzem niż R100/50? np. R80/40 lub R63/40

    Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza wodomierzy o innych parametrach niż podane w specyfikacji zamówienia.

    6.Czy przewidujecie Państwo odkup wodomierzy przez wykonawcę?

    Odpowiedź:  Zamawiający  dopuszcza odkup wodomierzy przez Wykonawcę.

    7.Czy jest możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia w zakresie wymiany wodomierzy ?

    Odpowiedź:  Zamawiający  dopuszcza wydłużenie do 31.05.2025. Jest to termin nieprzekraczalny.

    8.Czy obecna nakładka jest 5 letnia czy 10 letnia ?

    Odpowiedź:  Obecna nakładka jest 10-letnia.

    9.Czy możliwa jest wymiana samych wodomierzy ?  bez nakładek jeśli są jeszcze ważne przez 5 lat.

    Odpowiedź:  Zamawiający  nie dopuszcza takiego rozwiązania.

    10.Czy wyrażacie Państwo zgodę na przekazanie tylko dostępu do systemu odczytowego, dostępnego na Państwa urządzeniach stacjonarnych i mobilnych. Bez przekazania fizycznego urządzenia?

    Odpowiedź:  Zamawiający  dopuszcza tylko uzyskanie dostępu do systemu odczytowego z zastrzeżeniem dostarczenia urządzeń umożliwiających zdalny mobilny odczyt.

    pytania i odpowiedzi cz.3

    1. Jakie są przesłanki techniczne do zastosowania wodomierza o ciągłym strumieniu objętości Q3=1,6 m3/h, zwłaszcza przy występowaniu 1 sztuki wodomierza ZW na lokal, gdzie normatywy wskazują na prawidłowe zastosowanie urządzenia Q3=2,5 m3/h o przepływie nominalnym 1,5 m3/h (przy średnicy przepływu DN15 oraz maksymalnym dopuszczalnym ciśnieniu 6 bar przepływ nominalny wynosi nawet 1,13 m3/h, więc zastosowanie wodomierza o przepływie nominalnym na poziomie 1,0 m3/h, jaki ma Q3=1,6 m3/h, może skutkować wystąpieniem dużych uchybów wody)?

    Odpowiedź: Wodomierz Q3=1,6 m3/h posiada niższy próg rozruchu co skutkuje opomiarowaniem minimalnych ilości wody.

    1. Przepisy podatkowe i skarbowe wymagają aby wystawić dokument sprzedaży w terminie nie dłuższym niż 30 dni od wykonania usługi, zatem jak Zamawiający planuje rozwiązać sprawę finansowania zadania, stawiając jako warunek minimum 95% wielkości realizacji montaży na każdym z osiedli, jeżeli może to nastąpić dopiero po upływie kilku miesięcy zakładanego czasu realizacji, a może też takich poziomów nie osiągnąć? Czy w związku z tym Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczania częściowego po wykonaniu wymian na każdym z budynków (np. min 70%), a całości po realizacji wcześniej obustronnie określonej liczby udokumentowanych prób wymian (gdzie Wykonawca nie ma żadnych narzędzi na skuteczne wchodzenie do lokali czy przymuszanie lokatorów)?

    Odpowiedź: Zamawiający traktuje wykonanie usługi jako realizację zgodną z zapisami Umowy, czyli wymianę po 95% w każdej z części zamówienia (w każdym osiedlu). Wykonawca nie może wystawić faktury za wykonanie mniej niż 95% części zamówienia. Wystawienie faktury nastąpi wówczas po wykonaniu usługi w danej części. 

    klauzula informacyjna do przetargu


    Otwock, dn. 04.12.2024r

    PRZETARG NA USTANOWIENIE ODRĘBNEJ WŁASNOŚCI LOKALU

    Otwocka Spółdzielnia Mieszkaniowa z siedzibą przy ul. Andriollego 54 w Otwocku, ogłasza przetarg nieograniczony na ustanowienie i przeniesienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego „z odzysku” przy ul. Kościuszki 6A w Otwocku o pow. użytkowej 37,84 m2 (2 pokoje, kuchnia, łazienka i przedpokój)  znajdującego się na IV piętrze budynku czteropiętrowego.

    Cena wywoławcza 315.000,00 zł.

    Przystępujący do przetargu wnosi wadium w wysokości 9.450,00 zł na rachunek Spółdzielni: 96 1020 1127 0000 1902 0012 3547.

    Ofertę pisemną zawierającą: imię, nazwisko, adres oferenta, cenę, dowód wniesienia wadium, oświadczenie
    o gotowości zawarcia umowy na warunkach oferty i zasad regulaminu przeprowadzania przetargu, oświadczenie z numerem konta, na który należy zwrócić wadium w przypadku niewygrania przetargu, należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych podpisem „przetarg na lokal z odzysku” w sekretariacie
    pok. 13
    w siedzibie Spółdzielni do dnia 13.12.2024 r. godz. 1200.

    Przetarg jest przeprowadzany zgodnie z przepisami Ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych, Statutu OSM oraz Regulaminu przeprowadzania przetargów na zbycie lokali mieszkalnych wolnych w sensie prawnym www.otwockasm.com.pl.

    Lokal można obejrzeć po uzgodnieniu z Administracją osiedla Tysiąclecia przy ul. Warszawskiej 11/13
    w Otwocku,  tel. 22/779-25-70

    Informacji o przetargu udziela sekcja członkowsko – mieszkaniowa, tel. 22/779-42-27 wew. 33, 34,
    e-mail czlonkowski@otwockasm.com

    Spółdzielnia zastrzega sobie prawo unieważnienia prowadzonego przetargu bez podawania przyczyn. Poniżej fotografie wnętrza lokalu.

    klauzula informacyjna do przetargu